سلام بر رمضان ماه مهمانی خدا

  سلام  .  به به چه بوی خوشی میاد . بوی ماه رمضان . ماه  مهمانی خـــدا ، ماه ضیاقت العشق ، ماه بزم و عاشقی ، ماه . . .  دعوتنامه هم که فرستاده . همـه رو به این مهمونی دعوت کرده . باید کم کم آماده بشیم بریم مهمونی. حیفه به ایــن مهمونی دیر برسیم. آخه این مهمونی با همه ی مهمونیها فرق می کنه . چـــرا ؟؟؟ خب معلومه چرا ، چون توی این مهمونی  برای  صاحب مهمونی دعوت  شده ها اصـلا فرق نمی کنن . همه جور آدمو دعوت کرده از فقیر تا غنی ،سیاه و سفید، کوچیـک و بزرگ ،پیر و جوان ، از آدم خوبا تا آدم بدا ، از . . .  خلاصه همه هستن .چه مهمونـــی باصفاییه . هر کسی برای این مهمونی یه هدیه و تحفه ی داره .و اونو تقدیم می کنه به صاحبخونه. اما من هر چی نگـاه می کنم  چیزی ندارم که تقدیم کنـم جز کـوله ای سنگین و مملو از معاصی و . . . و دست تهی و یه دنیا شرمساری.پیش خودم میگم:‌ وای نکنه صاحب مهمونی پیش مهمونا آبروی منو ببره .نکنه بخاطر دست تهیم منو از مهمونی بیرون کنه . نکنه . . . اما ناگهان صدای مهربونی تموم وجودتو نوازش میده و بهم میگه : خوش اومدی بنده من. تا حالا کجا بودی ؟ زودتر از اینا منتظرت بودم . . . . وای چه صاحب مهمونی خوبی . با اینکه میدونه چقدر بدی کردیم و با دست خالی اومدیم باز حسابی تحویلمون می گیره . ای خدا تو چقدر مهربونی .

خب دوستای عزیزم . می بینم حسابی آماده رفتن مهمونی شدید . و خودتونو برای یه پذیرایی مفصل مهیا کردید و می خواید اساسی توی این بزم عاشقانه با معشوق عشق بازی کنید. اما یادتون باشه.!. توی این بزم و این ضیافت به فکر دوستا و رفقاتون باشید . و اونها رو هم دعا کنید . اونهایی که التماس دعا گفتن. اونهایی که باهاتون بودن و امسال سر به تیره تراب گذاشتن و با شما نیستن و نمی تونن از این سفره متنعم شوند . برای همه و همه دعا کنید . انشالله بعد مهمونی همه تونو با دست پر و دلی سرشار از عشق و محبت و صفا ببینم.:::: دعا یادتون نره ::::                (حاج حمید)

رمضان رسیده از راه  دل همه شده شـاد             دل من شکسته شد باز به عظمت این ماه

شب من فقط نماز  روزمن فقط دعـاهست           همه شکرم از اوست که امسال دوبـــاره

شده قسمت همه هم چنینی مــاه زیبــــا           هـرچه آرزوست در دل به یــادآور این مــاه

همه مشکل خویش تو گشاده کن این ماه                  گویند که سرنوشت هرکس شودعوض در این ماه 

                                                                                                                     «باتشکر از آرزو خانم»
نظرات 7 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام :
من آماده شدم تا خودمو برسونم مهمونی با دلی سرشار از مهر و محبت

پوپک شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.poopak1040.persianblog.com

سلام دوست خوبم مهمونی بهتون خوش بگذره و نماز روزه هاتون قبول

بنفشه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ق.ظ http://2561904.blogsky.com

چی بگم. بله ماه بسایر خوب و پر برکتی است برای اونهایی که واقعا معتقدند.

مژده شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ http://hadisejavani.blogfa.com/

سلام
طاعات و عبادات شما هم مورد قبول حق
شاد باشی و عاشق

فرزانه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ http://aftabepaeez.persianblog.com

سلام ماه ربنا اومده ماه قسم دادن خدا به خدا ماه شبهای قدر ما رو یادت نره التمای دعا

فلامرزی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://hoseyn-flamarzi.persianblog.com/

سلام خوبید
نماز وروزه شما قبول حق
خسته نباشید وبلاگ جالبی دارید واقعا جالب ساده ولی جذاب اگر دوست داشتید لینک وبلاگ منو بگذارید تا من هم اقدام کنم فقط حتما خبرم کنید تا شرمنده شما نشوم و لینک وبلاگ شما را ثبت کنم
من تازه وبلاگ زده ام و به راهنمایی شما دوستان هم نیاز دارم
متشکرم چند تا سوال هم دارم ممنون میشم جوابم رو برام بفرستید

چطور میشود عکس گذاشت من گذاشتم ولی جواب نداد ؟
بعضی وبلاگ ها صدا هم دارند این کار چگونه ممکن میشود ؟
ویه سوال دیگه اصلا نمیشود عکس هاشونو مثلا سیو کرد یا بهتر بگم راست کلیک کرد ؟
فعلا همینا قبلا تشکر میکنم منتظر تماس شما دوست خوب هستم
تا بعد سلامت وزنده باشید

الهه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ق.ظ http://shazdekhanomi.persianblog.com

سلام .. شما هم یادت نره ما رو دعا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد